niedziela, 21 grudnia 2008


Kacper i Śnieżek to dwaj bracia urodzeni 07.06.2004r. w jednaj z podwarszawskich hodowli.Od małego bardzo zżyci ze sobą.Decyzja o przyjęciu fretki zapadła w naszym domu całkiem przypadkiem kiedy to poznaliśmy te urocze stworzona.Już wtedy sporo się o nich wiedzieliśmy i tak oto stało się.Fretka miała być jedna,marzył mi się ciemny tchórzyk i kiedy nastał w końcu od dawna oczekiwany dzień mogłam odebrać mojego zwierza którego to już dawno sobie wybrałam i upatrzyłam wśród 9 osobowej gromadki.27.08.04 r. odbierając swojego zwierza dowiedziałam się że mój wybranek jest bardzo przywiązany do swojego brata (albionoska :D) w którym podobnie jak ja wkrótce zakochała się cała rodzina i tak oto z jednej fretki są dwie najukochańsze na świecie! Początkowo zastanawialiśmy się czy poradzimy sobie z dwoma fretkami z typowym frecim ADHD... było trudno jak to zawsze na początku.

1 komentarz: